zapominalska zapominalska
436
BLOG

Nienawiść.....do prawdy.

zapominalska zapominalska Rozmaitości Obserwuj notkę 8

 

   

  

     Dzięki  portalowi wPolityce,  przeczytałam, na razie  pobieżnie, stenogram  wczorajszego  wystąpienia Pana Edmunda Klicha przed sejmowymi  komisjami infrastruktury, sprawiedliwości i  PRAW CZŁOWIEKA.    

  Nawet nie wiedziałam, że mamy tę ostatnią. A dobrze wiedzieć.  Moi drodzy! Horror. Zaznaczam, przy okazji, że nie darzę Pana  Edmunda  Klicha mega-zaufaniem, nie mogłam zrozumieć całego zamieszania wokół jego osoby, już na samym początku śledztwa ws. tragedii Smoleńskiej.  Abstrahując od mojego subiektywnego osądu,  to co Pan Edmund Klich zreferował w Sejmie  jest porażające. Obciążające Rosjan ale nade wszystko demaskujące krętactwa polskiego rządu.   Dlaczego o tym nie krzyczą dziennikarze?  Czy podano jakąkolwiek, chociażby zakamuflowaną informację o jego relacji? Dlaczego wmawia się nam, z uporem maniaka, nic nie warte frazesy, w zasadzie kłamstwa, kłamstwa ? Same kłamstwa. Oczywiście moje pytania są czysto retoryczne.  Po co robi się nas w balona? Odwraca uwagę. Płaczliwym głosem, przepełniony smutkiem Pan Tusk i Pan Komorowski poskarżyli się wszystkim Polakom, że Pan Jarosław Kaczyński nie przyszedł na jakieś tam "nicnieznaczące" spotkanie u Prezydenta.  O bezpieczeństwie.     Darujcie sobie Panowie, takie szopki. Mord niewinnego człowieka w Łodzi, obciąża wasze sumienia. Więc po co, te żałosne przedstawienia rodem z  PRL. Widowisko zapyziałe. prowincjonalne i przede wszystkim obrażające inteligentnych nie-niewielu Polaków.  Słowo daję, mam dość waszej troski. Jak by ktoś miał przewrotny umysł, to mógłby podejrzewać, że łódzkie mordestwo jest przygrywką, przyzwyczajaniem społeczeństwa do kolejnych tragedii.  Być może z planowanym wyemilinowaniem Pana Kaczyńskiego. Ja tak nie myślę...... Chociaż te wszechobecne wyliczanki mordestw politycznych na świecie. Sięgają już do starożytnego Egiptu!

Oskarżanie Jarosława Kaczyńskiego o syczenie nienawistnym jadem, jest absurdem!                               Dlaczego pozwala się na wystąpienia Niesiołowskiego*? Na szczęście już nie, aż tak często, słyszę obelgi Kutza, P....a i nie-profesora Bartoszewskiego. Mam nadzieję, że Wajda wyjechał na długie wakacje. Chcę poznać prawdę o przyczynach katastrofy. Jeżeli PAN EDMUND KLICH skarży się na polskie władze,   " Polskie władze?", w niemniejszym stopniu niż na perfidię rosyjskiego śledztwa, to ktoś gdzieś powinien zacząć głośno mówić, pytać.  Dziennikarze! Popełniacie grzech zaniechania. Odcinacie się od GP i ND.  Jestem zła, zła na was wszystkich. I nie myślę o "orłach" takich jak Lis, Olejnik, czy inny Żakowski. Żeby nie wspomnieć pani Wielowieyskiej (po prostu geniusz, wie wszystko) i pani Kolendy-Zaleskiej.         Przecież są inni. Obudżcie się! A jeżeli jest tak zle,  że wy boicie się o tym pisać to może, do licha przekażecie nam chociaż tę wiadomość.  Czekam na wyjaśnienia,    

Żegnam

PS, Mam chęć poznać detale polsko- rosyjskiej umowy o dostawach gazu.                                                                Z  przyjemnością  przyjmę zniknięcie frazesu  "dorażne korzyści polityczne" z eteru,                                      Przypuszczam, że lepiej by było, gdyby Pan Premier przestał apelować o spokój, strasznie to irytujące.    Zaraz po takim dictum... właśnie mam chęć być zła,                                                                                        Nowelizacja budżetu. podwyżki, sprzedawanie lasów i... chęć  kupienia gazety.                                           Najkrótsza  to lista  tematów istotnych.    

 *Wczoraj napisałam na blogu list do premiera, ze smutkiem zorientowałam się, że moja ironia nie była odczytana i niektórzy potraktowali ten wpis jak najbardziej serio. Przepraszam, może kiedyś nauczę się pisać.            

         

Fantastyczna

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości